Irena Szewczyk
14 artykuły w 4 czasopismach
-
Znaczenie jakości w przedsiębiorstwie hotelarskim Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 1 / s. 12 - 252010CZYSTY TEKST
Irena Szewczyk, Znaczenie jakości w przedsiębiorstwie hotelarskim, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 1, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Szewczyk", title = "Znaczenie jakości w przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 1", pages = "12 - 25" }
-
Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 2 / s. 81 - 1042011CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 2, s. 81 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 2", pages = "81 - 104" }
-
Budowanie zaufania w handlu elektronicznym Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 1 / s. 108 - 1202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Budowanie zaufania w handlu elektronicznym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 1, s. 108 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Budowanie zaufania w handlu elektronicznym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 1", pages = "108 - 120" }
-
Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 114 - 1332012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 114 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "114 - 133" }
-
Współudział mieszkańców w kreowaniu produktu turystycznego regionu : produkty obszarów wiejskich i agroturystyczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 8 / s. 129 - 1402007CZYSTY TEKST
Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek, Współudział mieszkańców w kreowaniu produktu turystycznego regionu : produkty obszarów wiejskich i agroturystyczne, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 8, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek", title = "Współudział mieszkańców w kreowaniu produktu turystycznego regionu : produkty obszarów wiejskich i agroturystyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 8", pages = "129 - 140" }
-
Konkurencja przedsiębiorstw turystycznych czynnikiem rozwoju regionów turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 169 - 1772010CZYSTY TEKST
Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek, Konkurencja przedsiębiorstw turystycznych czynnikiem rozwoju regionów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 169 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek", title = "Konkurencja przedsiębiorstw turystycznych czynnikiem rozwoju regionów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "169 - 177" }
-
Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy – model Kano Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 183 - 2072013CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy – model Kano, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 183 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy – model Kano", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "183 - 207" }
-
Dostosowanie obiektów noclegowych do potrzeb osób niepełnosprawnych : studium przypadku na przykładzie wybranych hoteli miasta Bielsko-Biała Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 189 - 2002016CZYSTY TEKST
Jacek M. Ruszkowski, Irena Szewczyk, Dostosowanie obiektów noclegowych do potrzeb osób niepełnosprawnych : studium przypadku na przykładzie wybranych hoteli miasta Bielsko-Biała, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 189 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek M. Ruszkowski, Irena Szewczyk", title = "Dostosowanie obiektów noclegowych do potrzeb osób niepełnosprawnych : studium przypadku na przykładzie wybranych hoteli miasta Bielsko-Biała", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "189 - 200" }
-
Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 311 - 3202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "311 - 320" }
-
Istota promocji turystycznej na przykładzie sanktuarium Matki Boskiej Królowej Polski na Górce w Szczyrku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 66 / s. 345 - 3542011CZYSTY TEKST
Irena Szewczyk, Istota promocji turystycznej na przykładzie sanktuarium Matki Boskiej Królowej Polski na Górce w Szczyrku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 66, s. 345 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Szewczyk", title = "Istota promocji turystycznej na przykładzie sanktuarium Matki Boskiej Królowej Polski na Górce w Szczyrku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 66", pages = "345 - 354" }
-
Ocena stanu zagospodarowania ośrodków narciarskich : studium przypadku na przykładzie miejscowości turystycznych Wisły i Szczyrku Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2010 / Tom 31 / s. 362 - 3672010CZYSTY TEKST
Irena Szewczyk, Ocena stanu zagospodarowania ośrodków narciarskich : studium przypadku na przykładzie miejscowości turystycznych Wisły i Szczyrku , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2010 / Tom 31, s. 362 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Szewczyk", title = "Ocena stanu zagospodarowania ośrodków narciarskich : studium przypadku na przykładzie miejscowości turystycznych Wisły i Szczyrku ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2010 / Tom 31", pages = "362 - 367" }
-
Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 409 - 4202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 409 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "409 - 420" }
-
Istota działalności internetowego biura podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 463 - 4712010CZYSTY TEKST
Cesare Amatulli, Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Istota działalności internetowego biura podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 463 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Cesare Amatulli, Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk", title = "Istota działalności internetowego biura podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "463 - 471" }
-
Przygotowanie zawodowe kadr na rynku usług turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 513 - 5182008CZYSTY TEKST
Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek, Przygotowanie zawodowe kadr na rynku usług turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 513 - 518
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek", title = "Przygotowanie zawodowe kadr na rynku usług turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "513 - 518" }