-
Konsumpcja kulturowa jako manifestacja statusu : od determinizmu klasowego do wszystkożerności Opublikowano w: Przegląd Socjologiczny / Sociological Review 2015 / Tom 64 / Numer 3 / s. 9 - 252015CZYSTY TEKST
Łukasz Iwasiński, Konsumpcja kulturowa jako manifestacja statusu : od determinizmu klasowego do wszystkożerności , Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 2015 / Tom 64 / Numer 3, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Iwasiński", title = "Konsumpcja kulturowa jako manifestacja statusu : od determinizmu klasowego do wszystkożerności ", journal = "Przegląd Socjologiczny / Sociological Review", issue = "2015 / Tom 64 / Numer 3", pages = "9 - 25" }
-
Cywilizacyjne uwarunkowania współczesnego konsumpcjonizmu : czy postmodernizm sprzyja ekspansji rynku i konsumpcjonizmu? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2008 / Numer 33 / s. 253 - 2672008CZYSTY TEKST
Łukasz Iwasiński, Cywilizacyjne uwarunkowania współczesnego konsumpcjonizmu : czy postmodernizm sprzyja ekspansji rynku i konsumpcjonizmu?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, 2008 / Numer 33, s. 253 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Iwasiński", title = "Cywilizacyjne uwarunkowania współczesnego konsumpcjonizmu : czy postmodernizm sprzyja ekspansji rynku i konsumpcjonizmu?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica", issue = "2008 / Numer 33", pages = "253 - 267" }
-
2015CZYSTY TEKST
Łukasz Iwasiński, Turystyka jako rynek doświadczeń, Kultura Popularna, 2015 / Numer 2 (44), s. 28 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Iwasiński", title = "Turystyka jako rynek doświadczeń", journal = "Kultura Popularna", issue = "2015 / Numer 2 (44)", pages = "28 - 38" }