-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 251 - 2602016CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "251 - 260" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 44 / Numer 1 / s. 207 - 2182016CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 44 / Numer 1, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 44 / Numer 1", pages = "207 - 218" }
-
Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 111 - 1162008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "111 - 116" }
-
Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 455 - 4622009CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "455 - 462" }
-
Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 9 / s. 191 - 1952007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 9, s. 191 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 9", pages = "191 - 195" }