Andrzej Falkowski
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Poznawcze, praktyczne i metodologiczne implikacje perspektywy sprawcy i biorcy Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2006 / Tom 1 / Numer 1(1) / s. 36 - 382006CZYSTY TEKST
Andrzej Falkowski, Poznawcze, praktyczne i metodologiczne implikacje perspektywy sprawcy i biorcy, Psychologia Społeczna, 2006 / Tom 1 / Numer 1(1), s. 36 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Falkowski", title = "Poznawcze, praktyczne i metodologiczne implikacje perspektywy sprawcy i biorcy", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2006 / Tom 1 / Numer 1(1)", pages = "36 - 38" }
-
„Marketing polityczny”, Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Gdańsk 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Decyzje 2005 / Numer 4 / s. 71 - 742005CZYSTY TEKST
Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Krzysztof Przybyszewski, „Marketing polityczny”, Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Gdańsk 2005 : [recenzja], Decyzje, 2005 / Numer 4, s. 71 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Krzysztof Przybyszewski", title = "„Marketing polityczny”, Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Gdańsk 2005 : [recenzja]", journal = "Decyzje", issue = "2005 / Numer 4", pages = "71 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Falkowski, Czesław S. Nosal, Człowiek rynku, Studia Psychologica, 2003 / Numer 4, s. 194 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Falkowski, Czesław S. Nosal", title = "Człowiek rynku", journal = "Studia Psychologica", issue = "2003 / Numer 4", pages = "194 - 195" }
-
Wsteczne kształtowanie pamięci oceny programu wyborczego polityka : przyczynowa struktura pamięci wizerunku kandydatów Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2011 / Tom 6 / Numer 4(19) / s. 351 - 3662011CZYSTY TEKST
Andrzej Falkowski, Małgorzata Michalak, Wsteczne kształtowanie pamięci oceny programu wyborczego polityka : przyczynowa struktura pamięci wizerunku kandydatów, Psychologia Społeczna, 2011 / Tom 6 / Numer 4(19), s. 351 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Falkowski, Małgorzata Michalak", title = "Wsteczne kształtowanie pamięci oceny programu wyborczego polityka : przyczynowa struktura pamięci wizerunku kandydatów", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2011 / Tom 6 / Numer 4(19)", pages = "351 - 366" }