Wojciech Cwalina
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Wpływ wieloznaczności przekazów politycznych na kształtowanie preferencji wyborczych Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2007 / Tom 2 / Numer 1(3) / s. 23 - 412007CZYSTY TEKST
Wojciech Cwalina, Paweł Koniak, Wpływ wieloznaczności przekazów politycznych na kształtowanie preferencji wyborczych, Psychologia Społeczna, 2007 / Tom 2 / Numer 1(3), s. 23 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Cwalina, Paweł Koniak", title = "Wpływ wieloznaczności przekazów politycznych na kształtowanie preferencji wyborczych", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2007 / Tom 2 / Numer 1(3)", pages = "23 - 41" }
-
„Marketing polityczny”, Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Gdańsk 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Decyzje 2005 / Numer 4 / s. 71 - 742005CZYSTY TEKST
Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Krzysztof Przybyszewski, „Marketing polityczny”, Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Gdańsk 2005 : [recenzja], Decyzje, 2005 / Numer 4, s. 71 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Krzysztof Przybyszewski", title = "„Marketing polityczny”, Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Gdańsk 2005 : [recenzja]", journal = "Decyzje", issue = "2005 / Numer 4", pages = "71 - 74" }
-
Perswazyjne skutki wieloznaczności przekazu: polaryzacja czy depolaryzacja postaw? Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2013 / Tom 8 / Numer 2(25) / s. 169 - 1902013CZYSTY TEKST
Wojciech Cwalina, Paweł Koniak, Perswazyjne skutki wieloznaczności przekazu: polaryzacja czy depolaryzacja postaw?, Psychologia Społeczna, 2013 / Tom 8 / Numer 2(25), s. 169 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Cwalina, Paweł Koniak", title = "Perswazyjne skutki wieloznaczności przekazu: polaryzacja czy depolaryzacja postaw?", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2013 / Tom 8 / Numer 2(25)", pages = "169 - 190" }
-
"Telewizyjna reklama polityczna", Wojciech Cwalina, Lublin 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Politica 2005 / Numer 17 / s. 209 - 2122005CZYSTY TEKST
Wojciech Cwalina, Celina Timoszyk-Tomczak, "Telewizyjna reklama polityczna", Wojciech Cwalina, Lublin 2000 : [recenzja], Acta Politica, 2005 / Numer 17, s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Cwalina, Celina Timoszyk-Tomczak", title = ""Telewizyjna reklama polityczna", Wojciech Cwalina, Lublin 2000 : [recenzja]", journal = "Acta Politica", issue = "2005 / Numer 17", pages = "209 - 212" }