Anna Rogala
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 11 - 232015CZYSTY TEKST
Sylwia Badowska, Anna Rogala, Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Badowska, Anna Rogala", title = "Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "11 - 23" }
-
O "Erotykach" Franciszka Dionizego Kniaźnina Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2011 / Tom 14 / Numer 2 / s. 51 - 612011CZYSTY TEKST
Anna Rogala, O "Erotykach" Franciszka Dionizego Kniaźnina, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2011 / Tom 14 / Numer 2, s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rogala", title = "O "Erotykach" Franciszka Dionizego Kniaźnina", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2011 / Tom 14 / Numer 2", pages = "51 - 61" }
-
Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1) / s. 204 - 2232016CZYSTY TEKST
Sylwia Badowska, Anna Rogala, Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań, Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1), s. 204 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Badowska, Anna Rogala", title = "Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 2 (1)", pages = "204 - 223" }
-
Rola sportu w promocji miast Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 217 - 2272011CZYSTY TEKST
Anna Rogala, Rola sportu w promocji miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rogala", title = "Rola sportu w promocji miast", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "217 - 227" }
-
Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 229 - 2392017CZYSTY TEKST
Anna Rogala, Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rogala", title = "Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "229 - 239" }
-
Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 371 - 3812015CZYSTY TEKST
Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Krzysztof Żywanowski, Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 371 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Krzysztof Żywanowski", title = "Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "371 - 381" }