Bogna Pilarczyk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 371 - 3812015CZYSTY TEKST
Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Krzysztof Żywanowski, Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 371 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Krzysztof Żywanowski", title = "Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "371 - 381" }
-
Niestandardowe formy komunikacji marketingowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 379 - 3852004CZYSTY TEKST
Bogna Pilarczyk, Niestandardowe formy komunikacji marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 379 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Bogna Pilarczyk", title = "Niestandardowe formy komunikacji marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "379 - 385" }