-
„Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", red. Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Kraków 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2010 / Tom 1 / s. 313 - 3152010CZYSTY TEKST
Ewa Tłuczek-Tadla, Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, „Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", red. Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Kraków 2010 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 313 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Tłuczek-Tadla, Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak", title = "„Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", red. Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Kraków 2010 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "313 - 315" }
-
Miejsce edukacji ustawicznej we współczesnym społeczeństwie Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2010 / Numer 1 / s. 25 - 312010CZYSTY TEKST
Anita Famuła-Jurczak, Miejsce edukacji ustawicznej we współczesnym społeczeństwie, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2010 / Numer 1, s. 25 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła-Jurczak", title = "Miejsce edukacji ustawicznej we współczesnym społeczeństwie", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2010 / Numer 1", pages = "25 - 31" }
-
Rekonstrukcja obrazu szkoły z wykorzystaniem założeń teoretycznych J. Deweya Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2010 / Tom 1 / s. 161 - 1712010CZYSTY TEKST
Anita Famuła-Jurczak, Rekonstrukcja obrazu szkoły z wykorzystaniem założeń teoretycznych J. Deweya, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 161 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła-Jurczak", title = "Rekonstrukcja obrazu szkoły z wykorzystaniem założeń teoretycznych J. Deweya", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "161 - 171" }
-
Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nauczyciel - Szkoła - Uczeń (dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne" Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2010 / Tom 1 / s. 323 - 3252010CZYSTY TEKST
Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nauczyciel - Szkoła - Uczeń (dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 323 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski", title = "Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nauczyciel - Szkoła - Uczeń (dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "323 - 325" }
-
„Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna. Analizy i impresje", Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, Kraków 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 2(3) / s. 333 - 3382011CZYSTY TEKST
Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, „Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna. Analizy i impresje", Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, Kraków 2010 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 333 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Daniel Falcman", title = "„Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna. Analizy i impresje", Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, Kraków 2010 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "333 - 338" }