Ingrid Paśko
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Is Natural Science Education Fully Effective Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2021 / Tom 11 / s. 35 - 442021CZYSTY TEKST
Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko, Is Natural Science Education Fully Effective , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2021 / Tom 11, s. 35 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Ingrid Paśko, Jan Rajmund Paśko", title = "Is Natural Science Education Fully Effective ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2021 / Tom 11", pages = "35 - 44" }
-
Rozważania o kompetencjach pedagogicznych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 1 (7) / s. 105 - 1192016CZYSTY TEKST
Ingrid Paśko, Rozważania o kompetencjach pedagogicznych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 1 (7), s. 105 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Ingrid Paśko", title = "Rozważania o kompetencjach pedagogicznych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 1 (7)", pages = "105 - 119" }
-
II Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Poznanie i działanie w edukacji dziecka" Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2014 / Numer 2 (4) / s. 131 - 1362014CZYSTY TEKST
Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko, II Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Poznanie i działanie w edukacji dziecka", Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2014 / Numer 2 (4), s. 131 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko", title = "II Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Poznanie i działanie w edukacji dziecka"", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2014 / Numer 2 (4)", pages = "131 - 136" }
-
Eyetrackingowe badania we wczesnej edukacji przyrodniczej Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [1] / s. 197 - 2072017CZYSTY TEKST
Ingrid Paśko, Eyetrackingowe badania we wczesnej edukacji przyrodniczej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [1], s. 197 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Ingrid Paśko", title = "Eyetrackingowe badania we wczesnej edukacji przyrodniczej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [1]", pages = "197 - 207" }