Ewa Śliwa
2 artykuły w 2 czasopismach
-
The Models of Students' Adaptation to Online Learning in Terms of Merton's Theory of Anomie Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2021 / Tom 11 / s. 160 - 1732021CZYSTY TEKST
Ewa Śliwa, Joanna Wnęk-Gozdek, The Models of Students' Adaptation to Online Learning in Terms of Merton's Theory of Anomie , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2021 / Tom 11, s. 160 - 173
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Śliwa, Joanna Wnęk-Gozdek", title = "The Models of Students' Adaptation to Online Learning in Terms of Merton's Theory of Anomie ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2021 / Tom 11", pages = "160 - 173" }
-
Aktywność społeczno-edukacyjna seniorów w środowisku wiejskim : potencjał i ograniczenia Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2024 / Numer 19 / s. 232 - 2472024CZYSTY TEKST
Jolanta Maćkowiak, Ewa Śliwa, Joanna Wnęk-Gozdek, Aktywność społeczno-edukacyjna seniorów w środowisku wiejskim : potencjał i ograniczenia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 19, s. 232 - 247
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Maćkowiak, Ewa Śliwa, Joanna Wnęk-Gozdek", title = "Aktywność społeczno-edukacyjna seniorów w środowisku wiejskim : potencjał i ograniczenia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 19", pages = "232 - 247" }