-
"Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematyczną Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 103 - 1092013CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, "Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematyczną, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 103 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = ""Un, deux, trois, je m’en vais au bois" : integracja zajęć językowych z edukacją matematyczną", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "103 - 109" }
-
Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 1 / s. 115 - 1212013CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "115 - 121" }
-
Scenariusze zajęć z języka angielskiego dla 5-latków w oparciu o piosenkę "Santa is his name" Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 4 / s. 85 - 922012CZYSTY TEKST
Bernard Górlicki, Tatiana Konderak, Scenariusze zajęć z języka angielskiego dla 5-latków w oparciu o piosenkę "Santa is his name", Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 4, s. 85 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Bernard Górlicki, Tatiana Konderak", title = "Scenariusze zajęć z języka angielskiego dla 5-latków w oparciu o piosenkę "Santa is his name"", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 4", pages = "85 - 92" }
-
Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 3 / s. 209 - 2102017CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 209 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "209 - 210" }
-
Edukacja obcojęzyczna najmłodszych a rozwijanie sprawności receptywnych : rozumienie ze słuchu Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 121 - 1282015CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Edukacja obcojęzyczna najmłodszych a rozwijanie sprawności receptywnych : rozumienie ze słuchu, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Edukacja obcojęzyczna najmłodszych a rozwijanie sprawności receptywnych : rozumienie ze słuchu", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "121 - 128" }
-
Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 3 / s. 211 - 2182017CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 211 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "211 - 218" }
-
Podejście wielozmysłowe w nauczaniu języków obcych dzieci Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 4 / s. 97 - 992017CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Podejście wielozmysłowe w nauczaniu języków obcych dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 4, s. 97 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Podejście wielozmysłowe w nauczaniu języków obcych dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 4", pages = "97 - 99" }
-
Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dzieci Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 3 / s. 189 - 2062017CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 189 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "189 - 206" }