Agnieszka Sadowa
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 53 / Numer 2 / s. 349 - 3632018CZYSTY TEKST
Agnieszka Sadowa, Katarzyna Szalonka, Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 53 / Numer 2, s. 349 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Sadowa, Katarzyna Szalonka", title = "Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 53 / Numer 2", pages = "349 - 363" }