Katarzyna Szalonka
11 artykuły w 6 czasopismach
-
Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 31 - 422016CZYSTY TEKST
Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Katarzyna Szalonka, Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Katarzyna Szalonka", title = "Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "31 - 42" }
-
Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 77 - 862013CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "77 - 86" }
-
Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 91 - 1032010CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "91 - 103" }
-
Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 93 - 1052015CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "93 - 105" }
-
Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 125 - 1392012CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Mariusz Szalonka, Grażyna Ullrich, Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 125 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Mariusz Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "125 - 139" }
-
Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 141 - 1522013CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich, Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "141 - 152" }
-
Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 171 - 1812015CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "171 - 181" }
-
Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 189 - 1962016CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek, Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 189 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek", title = "Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "189 - 196" }
-
Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 53 / Numer 2 / s. 349 - 3632018CZYSTY TEKST
Agnieszka Sadowa, Katarzyna Szalonka, Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 53 / Numer 2, s. 349 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Sadowa, Katarzyna Szalonka", title = "Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 53 / Numer 2", pages = "349 - 363" }
-
Analiza zachowań nabywców na rynku farmaceutycznym Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 503 - 5132011CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Analiza zachowań nabywców na rynku farmaceutycznym, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 503 - 513
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Analiza zachowań nabywców na rynku farmaceutycznym", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "503 - 513" }
-
Doświadczenia aptek niemieckich w zarządzaniu asortymentem jako implikacja dla rozwoju działalności polskiego rynku aptecznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 645 - 6572011CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich, Doświadczenia aptek niemieckich w zarządzaniu asortymentem jako implikacja dla rozwoju działalności polskiego rynku aptecznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 645 - 657
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Doświadczenia aptek niemieckich w zarządzaniu asortymentem jako implikacja dla rozwoju działalności polskiego rynku aptecznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "645 - 657" }