Anna Krajewska-Smardz
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Potencjał recepcyjny gminy Stronie Śląskie i możliwości jego wykorzystania na potrzeby turystyki rodzinnej Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2016 / Tom 55 / s. 28 - 372016CZYSTY TEKST
Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Agata Różaniecka, Potencjał recepcyjny gminy Stronie Śląskie i możliwości jego wykorzystania na potrzeby turystyki rodzinnej , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2016 / Tom 55, s. 28 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Agata Różaniecka", title = "Potencjał recepcyjny gminy Stronie Śląskie i możliwości jego wykorzystania na potrzeby turystyki rodzinnej ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2016 / Tom 55", pages = "28 - 37" }
-
Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 31 - 422016CZYSTY TEKST
Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Katarzyna Szalonka, Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Katarzyna Szalonka", title = "Znaczenie koncepcji "sharing economy" na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "31 - 42" }
-
Analiza poziomu absorpcji funduszy unijnych i jej zróżnicowanie w procesie aktywizacji i efektywnego rozwoju turystycznego wybranych gmin Dolnego Śląska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Tom 1 / Numer 2 (22) / s. 57 - 742013CZYSTY TEKST
Wojciech Fedyk, Dariusz Ilnicki, Anna Krajewska-Smardz, Mariusz Sołtysik, Analiza poziomu absorpcji funduszy unijnych i jej zróżnicowanie w procesie aktywizacji i efektywnego rozwoju turystycznego wybranych gmin Dolnego Śląska, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Tom 1 / Numer 2 (22), s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Fedyk, Dariusz Ilnicki, Anna Krajewska-Smardz, Mariusz Sołtysik", title = "Analiza poziomu absorpcji funduszy unijnych i jej zróżnicowanie w procesie aktywizacji i efektywnego rozwoju turystycznego wybranych gmin Dolnego Śląska", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Tom 1 / Numer 2 (22)", pages = "57 - 74" }
-
Hostele jako nowy element infrastruktury noclegowej Wrocławia Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2015 / Tom 51 / s. 66 - 752015CZYSTY TEKST
Izabela Gruszka, Dariusz Ilnicki, Anna Krajewska-Smardz, Hostele jako nowy element infrastruktury noclegowej Wrocławia, Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2015 / Tom 51, s. 66 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gruszka, Dariusz Ilnicki, Anna Krajewska-Smardz", title = "Hostele jako nowy element infrastruktury noclegowej Wrocławia", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2015 / Tom 51", pages = "66 - 75" }
-
Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 101 - 1102012CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz", title = "Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "101 - 110" }
-
Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 157 - 1712011CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik, Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "157 - 171" }
-
Ocena wizerunku marki turystycznej Polski według opinii obcokrajowców Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 45 / s. 196 - 2032014CZYSTY TEKST
Wojciech Fedyk, Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz, Ocena wizerunku marki turystycznej Polski według opinii obcokrajowców , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 45, s. 196 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Fedyk, Izabela Gruszka, Anna Krajewska-Smardz", title = "Ocena wizerunku marki turystycznej Polski według opinii obcokrajowców ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 45", pages = "196 - 203" }
-
Charakterystyka wybranych cech infrastruktury turystycznej na przykładzie parków wodnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 273 - 2832016CZYSTY TEKST
Izabela Gruszka, Dariusz Ilnicki, Anna Krajewska-Smardz, Charakterystyka wybranych cech infrastruktury turystycznej na przykładzie parków wodnych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 273 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gruszka, Dariusz Ilnicki, Anna Krajewska-Smardz", title = "Charakterystyka wybranych cech infrastruktury turystycznej na przykładzie parków wodnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "273 - 283" }
-
Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 363 - 3752011CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik, Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "363 - 375" }
-
Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 383 - 3982012CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 383 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz", title = "Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "383 - 398" }