Mirosława Pluta-Olearnik
30 artykuły w 8 czasopismach
-
Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 4(34) / s. 1 - 192019CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "1 - 19" }
-
Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmian Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 1(15) / s. 2 - 182015CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmian , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 2 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Miejsce marketingu we współczesnej organizacji – charakter zmian ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "2 - 18" }
-
Marketing usług opartych na wiedzy Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 3(9) / s. 3 - 182013CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług opartych na wiedzy , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 3(9), s. 3 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing usług opartych na wiedzy ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 3(9)", pages = "3 - 18" }
-
Marketing a koncepcja biznesowa Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 9 - 222015CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a koncepcja biznesowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a koncepcja biznesowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "9 - 22" }
-
Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 11 - 292010CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Zmiany strategii marketingowych w dobie społeczeństwa informacyjnego", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "11 - 29" }
-
Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 17 - 302012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "17 - 30" }
-
Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 29 - 372012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "29 - 37" }
-
International orientation in the strategy of scientific and research institutions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 39 - 522012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, International orientation in the strategy of scientific and research institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "International orientation in the strategy of scientific and research institutions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "39 - 52" }
-
Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 41 - 532012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 41 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "41 - 53" }
-
Uwarunkowania rozwoju polskich przedsiębiorstw deweloperskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 49 - 572014CZYSTY TEKST
Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik, Uwarunkowania rozwoju polskich przedsiębiorstw deweloperskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Uwarunkowania rozwoju polskich przedsiębiorstw deweloperskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "49 - 57" }
-
Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 53 - 772017CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 53 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "53 - 77" }
-
Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 77 - 952015CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "77 - 95" }
-
Implementing new marketing strategies in scientific and research institutions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 83 - 962012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Implementing new marketing strategies in scientific and research institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 83 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Implementing new marketing strategies in scientific and research institutions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "83 - 96" }
-
Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 99 - 1122012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "99 - 112" }
-
Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 105 - 1182012CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "105 - 118" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 121 - 1382018CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 121 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "121 - 138" }
-
Usługi kształcenia na poziomie wyższym - modele i czynniki rozwoju Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2015 / Tom 49 / Numer 1 / s. 127 - 1352015CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi kształcenia na poziomie wyższym - modele i czynniki rozwoju, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2015 / Tom 49 / Numer 1, s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi kształcenia na poziomie wyższym - modele i czynniki rozwoju", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2015 / Tom 49 / Numer 1", pages = "127 - 135" }
-
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 139 - 1482016CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "139 - 148" }
-
Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 157 - 1712011CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik, Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "157 - 171" }
-
Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 171 - 1812015CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "171 - 181" }
-
Rola case studies w kształceniu menedżerów firm usługowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 175 - 1792008CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Rola case studies w kształceniu menedżerów firm usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 175 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Rola case studies w kształceniu menedżerów firm usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "175 - 179" }
-
Internationalization of the service sector : marketing approach Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 2011 / Tom 10(18) / Numer 1 / s. 175 - 1852011CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Internationalization of the service sector : marketing approach, Folia Oeconomica Stetinensia, 2011 / Tom 10(18) / Numer 1, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Internationalization of the service sector : marketing approach", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "2011 / Tom 10(18) / Numer 1", pages = "175 - 185" }
-
Implementation of New Technology to higher education services in Poland Opublikowano w: Service Management 2007 / Tom 1 / s. 179 - 1852007CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Implementation of New Technology to higher education services in Poland, Service Management, 2007 / Tom 1, s. 179 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Implementation of New Technology to higher education services in Poland", journal = "Service Management", issue = "2007 / Tom 1", pages = "179 - 185" }
-
International orientation and strategies of service companies in foreign markets Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 223 - 2332013CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, International orientation and strategies of service companies in foreign markets, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 223 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "International orientation and strategies of service companies in foreign markets", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "223 - 233" }
-
Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 229 - 2362004CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 229 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "229 - 236" }
-
Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 229 - 2372010CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 229 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "229 - 237" }
-
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 235 - 2442016CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "235 - 244" }
-
Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 280 - 2892009CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 280 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "280 - 289" }
-
Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 363 - 3752011CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik, Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "363 - 375" }
-
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 397 - 4052017CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 397 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "397 - 405" }