Janusz Olearnik
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 9 - 202016CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "9 - 20" }
-
Marketing a koncepcja biznesowa Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 9 - 222015CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a koncepcja biznesowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a koncepcja biznesowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "9 - 22" }
-
Relacje uczelni o profilu turystycznym z podmiotami sektora turystyki Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 46 / s. 51 - 602014CZYSTY TEKST
Wojciech Fedyk, Anna Krajewska, Janusz Olearnik, Relacje uczelni o profilu turystycznym z podmiotami sektora turystyki , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 46, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Fedyk, Anna Krajewska, Janusz Olearnik", title = "Relacje uczelni o profilu turystycznym z podmiotami sektora turystyki ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 46", pages = "51 - 60" }
-
Biznesowe aspekty rekreacji Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2017 / Tom 57 / s. 73 - 812017CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Biznesowe aspekty rekreacji , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2017 / Tom 57, s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Biznesowe aspekty rekreacji ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2017 / Tom 57", pages = "73 - 81" }
-
Innowacje w turystyce - ich charakter i obszary poszukiwań Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2015 / Tom 50 / s. 81 - 912015CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Innowacje w turystyce - ich charakter i obszary poszukiwań , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2015 / Tom 50, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Innowacje w turystyce - ich charakter i obszary poszukiwań ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2015 / Tom 50", pages = "81 - 91" }
-
Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 89 - 982013CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "89 - 98" }
-
Innowacyjność w turystyce i jej oddziaływanie promocyjne Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 46 / s. 91 - 1022014CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Kalina Pasek, Innowacyjność w turystyce i jej oddziaływanie promocyjne , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 46, s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Kalina Pasek", title = "Innowacyjność w turystyce i jej oddziaływanie promocyjne ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 46", pages = "91 - 102" }
-
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 139 - 1482016CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "139 - 148" }
-
Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 229 - 2372010CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 229 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "229 - 237" }
-
Konsulting - usługa, profesja, twórczość Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 409 - 4162004CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Konsulting - usługa, profesja, twórczość, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 409 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Konsulting - usługa, profesja, twórczość", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "409 - 416" }