Magdalena Murzyn
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 235 - 2442016CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "235 - 244" }
-
"Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 42 / s. 253 - 2622014CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, "Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 253 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = ""Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "253 - 262" }
-
Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 31 / s. 313 - 3272012CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Magdalena Murzyn, Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 31, s. 313 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka, Magdalena Murzyn", title = "Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 31", pages = "313 - 327" }
-
Działania demarketingu w branży tytoniowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 363 - 3722015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Działania demarketingu w branży tytoniowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Działania demarketingu w branży tytoniowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "363 - 372" }
-
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 373 - 3802015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 373 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "373 - 380" }