Agnieszka Dejnaka
13 artykuły w 2 czasopismach
-
Promowanie działań cause marketingu w Internecie – ujęcie modelowe Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2013 / Tom 33 / s. 25 - 452013CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Promowanie działań cause marketingu w Internecie – ujęcie modelowe, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2013 / Tom 33, s. 25 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Promowanie działań cause marketingu w Internecie – ujęcie modelowe", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2013 / Tom 33", pages = "25 - 45" }
-
Reklama społeczna jako narzędzie oddziaływania na odbiorców Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2010 / Tom 17 / s. 39 - 532010CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Reklama społeczna jako narzędzie oddziaływania na odbiorców, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2010 / Tom 17, s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Reklama społeczna jako narzędzie oddziaływania na odbiorców", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2010 / Tom 17", pages = "39 - 53" }
-
Accessability as a factor of reducing the digital divide Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 43 / s. 77 - 852014CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Accessability as a factor of reducing the digital divide, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 43, s. 77 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Accessability as a factor of reducing the digital divide", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 43", pages = "77 - 85" }
-
Facebook jako obszar akcji społecznych firm i organizacji non-profit Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2013 / Tom 33 / s. 95 - 1112013CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Facebook jako obszar akcji społecznych firm i organizacji non-profit, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2013 / Tom 33, s. 95 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Facebook jako obszar akcji społecznych firm i organizacji non-profit", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2013 / Tom 33", pages = "95 - 111" }
-
E-konsument i zakupy przez Internet w świetle raportów badawczych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2013 / Tom 34 / s. 103 - 1132013CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, E-konsument i zakupy przez Internet w świetle raportów badawczych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2013 / Tom 34, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "E-konsument i zakupy przez Internet w świetle raportów badawczych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2013 / Tom 34", pages = "103 - 113" }
-
Viral marketing as an innovative form of marketing communication Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 31 / s. 127 - 1372012CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Viral marketing as an innovative form of marketing communication, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 31, s. 127 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Viral marketing as an innovative form of marketing communication", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 31", pages = "127 - 137" }
-
Metody badania lojalności i satysfakcji klientów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2009 / Tom 13 / s. 129 - 1412009CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Metody badania lojalności i satysfakcji klientów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2009 / Tom 13, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Metody badania lojalności i satysfakcji klientów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2009 / Tom 13", pages = "129 - 141" }
-
Opakowanie jako narzędzie wpływania na wybory konsumentów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 23 / s. 131 - 1432011CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Opakowanie jako narzędzie wpływania na wybory konsumentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 23, s. 131 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Opakowanie jako narzędzie wpływania na wybory konsumentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 23", pages = "131 - 143" }
-
Zakup żywności przez Internet : stan obecny i perspektywy rozwoju Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 42 / s. 143 - 1522014CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Zakup żywności przez Internet : stan obecny i perspektywy rozwoju, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Zakup żywności przez Internet : stan obecny i perspektywy rozwoju", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "143 - 152" }
-
Rola informacji w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwa domowe w Internecie Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 285 - 3012011CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Rola informacji w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwa domowe w Internecie, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 285 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Rola informacji w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwa domowe w Internecie", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "285 - 301" }
-
Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 31 / s. 313 - 3272012CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Magdalena Murzyn, Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 31, s. 313 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka, Magdalena Murzyn", title = "Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 31", pages = "313 - 327" }
-
Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja? Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 317 - 3262011CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 317 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "317 - 326" }
-
The internet and communication technologies in view of various typologies of generations Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 461 - 4662015CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, The internet and communication technologies in view of various typologies of generations, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 461 - 466
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "The internet and communication technologies in view of various typologies of generations", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "461 - 466" }