Joanna Nogieć
18 artykuły w 4 czasopismach
-
Rola serwisu internetowego w promowaniu działań marketingu społecznie zaangażowanego przez przedsiębiorstwa komercyjne Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2010 / Tom 17 / s. 23 - 372010CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Rola serwisu internetowego w promowaniu działań marketingu społecznie zaangażowanego przez przedsiębiorstwa komercyjne, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2010 / Tom 17, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Rola serwisu internetowego w promowaniu działań marketingu społecznie zaangażowanego przez przedsiębiorstwa komercyjne", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2010 / Tom 17", pages = "23 - 37" }
-
Działania społecznej odpowiedzialności biznesu skierowane do różnych grup odbiorców Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2013 / Tom 33 / s. 47 - 572013CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Działania społecznej odpowiedzialności biznesu skierowane do różnych grup odbiorców, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2013 / Tom 33, s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Działania społecznej odpowiedzialności biznesu skierowane do różnych grup odbiorców", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2013 / Tom 33", pages = "47 - 57" }
-
Potrzeba wiedzy a typy studentów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2007 / Tom 8 / s. 97 - 1052007CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Potrzeba wiedzy a typy studentów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2007 / Tom 8, s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Potrzeba wiedzy a typy studentów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2007 / Tom 8", pages = "97 - 105" }
-
Internet w szkole wyższej - niektóre kierunki zastosowań Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2007 / Tom 7 / s. 97 - 1072007CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Internet w szkole wyższej - niektóre kierunki zastosowań, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2007 / Tom 7, s. 97 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Internet w szkole wyższej - niektóre kierunki zastosowań", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2007 / Tom 7", pages = "97 - 107" }
-
Bariery w wykorzystaniu Internetu w ofercie edukacyjnej szkoły wyższej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2008 / Tom 10 / s. 121 - 1292008CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Bariery w wykorzystaniu Internetu w ofercie edukacyjnej szkoły wyższej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2008 / Tom 10, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Bariery w wykorzystaniu Internetu w ofercie edukacyjnej szkoły wyższej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2008 / Tom 10", pages = "121 - 129" }
-
Współpraca firm z organizacjami charytatywnymi w świetle opinii klientów Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 28 / s. 147 - 1592012CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Współpraca firm z organizacjami charytatywnymi w świetle opinii klientów, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 28, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Współpraca firm z organizacjami charytatywnymi w świetle opinii klientów", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 28", pages = "147 - 159" }
-
Pobudzanie zainteresowania informacją zawartą w przekazach reklamowych za pomocą kodów QR Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 31 / s. 151 - 1612012CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Pobudzanie zainteresowania informacją zawartą w przekazach reklamowych za pomocą kodów QR, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 31, s. 151 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Pobudzanie zainteresowania informacją zawartą w przekazach reklamowych za pomocą kodów QR", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 31", pages = "151 - 161" }
-
Typy turystów w świetle analizy potrzeb Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 23 / s. 167 - 1762011CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Typy turystów w świetle analizy potrzeb, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 23, s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Typy turystów w świetle analizy potrzeb", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 23", pages = "167 - 176" }
-
Znaczenie e-lerningu jako kanału komunikacyjnego w dziłalności szkół wyższych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2005 / Tom 5 / s. 171 - 1802005CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Znaczenie e-lerningu jako kanału komunikacyjnego w dziłalności szkół wyższych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2005 / Tom 5, s. 171 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Znaczenie e-lerningu jako kanału komunikacyjnego w dziłalności szkół wyższych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2005 / Tom 5", pages = "171 - 180" }
-
Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 213 - 2232013CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 213 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "213 - 223" }
-
"Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 42 / s. 253 - 2622014CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, "Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 253 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = ""Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "253 - 262" }
-
Zmiany wzorców zachowań konsumentów dotyczące korzystania z Internetu Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 41 / s. 277 - 2902014CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Zmiany wzorców zachowań konsumentów dotyczące korzystania z Internetu, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 41, s. 277 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Zmiany wzorców zachowań konsumentów dotyczące korzystania z Internetu", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 41", pages = "277 - 290" }
-
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 281 - 2902017CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 281 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "281 - 290" }
-
Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 305 - 3142014CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 305 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "305 - 314" }
-
Dostępność informacji internetowych o biurach podróży w świetle badań Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 319 - 3292011CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Dostępność informacji internetowych o biurach podróży w świetle badań, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 319 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Dostępność informacji internetowych o biurach podróży w świetle badań", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "319 - 329" }
-
Działania demarketingu w branży tytoniowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 363 - 3722015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Działania demarketingu w branży tytoniowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Działania demarketingu w branży tytoniowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "363 - 372" }
-
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 373 - 3802015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 373 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "373 - 380" }
-
Prospołeczne zachowania młodych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 503 - 5152011CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Prospołeczne zachowania młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 503 - 515
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Prospołeczne zachowania młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "503 - 515" }