Justyna Bluszcz
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela - doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej = Class Observation as a Tool for Competent Teacher Support : Polish Experience and other EU Countries Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 128 - 1362019CZYSTY TEKST
Justyna Bluszcz, Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela - doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej = Class Observation as a Tool for Competent Teacher Support : Polish Experience and other EU Countries , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 128 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bluszcz", title = "Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela - doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej = Class Observation as a Tool for Competent Teacher Support : Polish Experience and other EU Countries ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "128 - 136" }
-
Ocena edukacyjnych programów komputerowych (EPK) Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2008 / Tom 4 / s. 181 - 2052008CZYSTY TEKST
Justyna Bluszcz, Bogusław Kopeć, Ocena edukacyjnych programów komputerowych (EPK), Dydaktyka Informatyki, 2008 / Tom 4, s. 181 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bluszcz, Bogusław Kopeć", title = "Ocena edukacyjnych programów komputerowych (EPK)", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2008 / Tom 4", pages = "181 - 205" }