Urszula Markowska-Manista
6 artykuły w 3 czasopismach
-
“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 4(35) / s. 39 - 502016CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, “Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista", title = "“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "39 - 50" }
-
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni : Heroic Imagination Project Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2014 / Numer 2 / s. 55 - 582014CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Projekt Bohaterskiej Wyobraźni : Heroic Imagination Project, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 55 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista", title = "Projekt Bohaterskiej Wyobraźni : Heroic Imagination Project", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "55 - 58" }
-
Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 58 - 762015CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 58 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista", title = "Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "58 - 76" }
-
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieży Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2014 / Numer 2 / s. 59 - 782014CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Philip Zimbardo, Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieży, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 59 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista, Philip Zimbardo", title = "Projekt Bohaterskiej Wyobraźni Profesora Philipa Zimbardo a realia współczesnego kształcenia młodzieży", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "59 - 78" }
-
"Obdarzanie obopólne" - mistrz i uczeń w indywidualnym i wspólnym świecie naukowym Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 1 (26) / s. 237 - 2552019CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Dominika Zakrzewska-Olędzka, "Obdarzanie obopólne" - mistrz i uczeń w indywidualnym i wspólnym świecie naukowym , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 1 (26), s. 237 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista, Dominika Zakrzewska-Olędzka", title = ""Obdarzanie obopólne" - mistrz i uczeń w indywidualnym i wspólnym świecie naukowym ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 1 (26)", pages = "237 - 255" }
-
Working with children with migrant experience - a case study of the organization Stadtpiraten Freiburg e.V. in Freiburg im Breisgau, Germany Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 275 - 2902022CZYSTY TEKST
Edyta Januszewska, Urszula Markowska-Manista, Working with children with migrant experience - a case study of the organization Stadtpiraten Freiburg e.V. in Freiburg im Breisgau, Germany , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 275 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Januszewska, Urszula Markowska-Manista", title = "Working with children with migrant experience - a case study of the organization Stadtpiraten Freiburg e.V. in Freiburg im Breisgau, Germany ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "275 - 290" }