TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku produktów żywnościowych Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2013 / Tom 17 / Numer 2 / s. 41 - 622013CZYSTY TEKST
Michał Tomasz Hajduk, Tomasz Zalega, Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2013 / Tom 17 / Numer 2, s. 41 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Tomasz Hajduk, Tomasz Zalega", title = "Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku produktów żywnościowych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2013 / Tom 17 / Numer 2", pages = "41 - 62" }