-
Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 57 - 632003CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 57 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "57 - 63" }
-
Pozycjonowanie macierzowe uwarunkowane interfejsem marketingu i finansów Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 276 / s. 101 - 1122012CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Pozycjonowanie macierzowe uwarunkowane interfejsem marketingu i finansów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 276, s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Pozycjonowanie macierzowe uwarunkowane interfejsem marketingu i finansów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 276", pages = "101 - 112" }
-
Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 43 - 542017CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "43 - 54" }
-
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 253 - 2632015CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 253 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "253 - 263" }
-
Analizy wspomagające zarządzanie konkurencyjnym portfelem marek Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 41 - 482008CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Analizy wspomagające zarządzanie konkurencyjnym portfelem marek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 41 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Analizy wspomagające zarządzanie konkurencyjnym portfelem marek", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "41 - 48" }
-
Współczesny marketing społeczny Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 168 - 1742007CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Współczesny marketing społeczny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 168 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Współczesny marketing społeczny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "168 - 174" }