-
Wpływ marki na lojalność nabywców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 403 - 4092008CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Wpływ marki na lojalność nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 403 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Wpływ marki na lojalność nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "403 - 409" }
-
Identyfikatorzy nowych trendów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 84 - 892009CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Identyfikatorzy nowych trendów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 84 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Identyfikatorzy nowych trendów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "84 - 89" }
-
Zachowania rynkowe seniorów w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 605 - 6122011CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Zachowania rynkowe seniorów w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 605 - 612
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Zachowania rynkowe seniorów w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "605 - 612" }
-
Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 215 - 2222010CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 215 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "215 - 222" }
-
Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 387 - 3902006CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 387 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "387 - 390" }
-
Wybrane zagadnienia z rozwoju pragmatyzmu marketingowego obecnej dekady Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 27 - 322007CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Wybrane zagadnienia z rozwoju pragmatyzmu marketingowego obecnej dekady, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 27 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Wybrane zagadnienia z rozwoju pragmatyzmu marketingowego obecnej dekady", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "27 - 32" }