Marta Opiłowska
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 107 - 1262009CZYSTY TEKST
Marta Opiłowska, Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 107 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Opiłowska", title = "Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "107 - 126" }
-
Student-gracz jako produkt umasowienia i urynkowienia szkolnictwa wyższego Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2008 / Numer 1 / s. 131 - 1392008CZYSTY TEKST
Marta Opiłowska, Student-gracz jako produkt umasowienia i urynkowienia szkolnictwa wyższego, Kultura i Edukacja, 2008 / Numer 1, s. 131 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Opiłowska", title = "Student-gracz jako produkt umasowienia i urynkowienia szkolnictwa wyższego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2008 / Numer 1", pages = "131 - 139" }
-
A Student-Player as a Product of University Education Turning a Massive Market Product Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2009 / Numer 5 / s. 136 - 1442009CZYSTY TEKST
Marta Opiłowska, A Student-Player as a Product of University Education Turning a Massive Market Product, Kultura i Edukacja, 2009 / Numer 5, s. 136 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Opiłowska", title = "A Student-Player as a Product of University Education Turning a Massive Market Product", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2009 / Numer 5", pages = "136 - 144" }