-
Badanie parametrów pracy wybranych przetworników do pomiaru pola magnetycznego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 1 / s. 648 - 6532014CZYSTY TEKST
Paweł Ptak, Badanie parametrów pracy wybranych przetworników do pomiaru pola magnetycznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 1, s. 648 - 653
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Ptak", title = "Badanie parametrów pracy wybranych przetworników do pomiaru pola magnetycznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1", pages = "648 - 653" }
-
Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 141 - 1462014CZYSTY TEKST
Paweł Ptak, Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 141 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Ptak", title = "Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "141 - 146" }
-
Projektowanie i symulacja systemu pomiarowego do pomiaru temperatury Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / s. 445 - 4502013CZYSTY TEKST
Paweł Ptak, Projektowanie i symulacja systemu pomiarowego do pomiaru temperatury, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 445 - 450
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Ptak", title = "Projektowanie i symulacja systemu pomiarowego do pomiaru temperatury", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "445 - 450" }
-
Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu = The New Concept of the Model of Technical Education Based on the Assumption of Constructivism and Cognitivism Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 82 - 862017CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Paweł Ptak, Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu = The New Concept of the Model of Technical Education Based on the Assumption of Constructivism and Cognitivism , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 82 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner, Paweł Ptak", title = "Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu = The New Concept of the Model of Technical Education Based on the Assumption of Constructivism and Cognitivism ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "82 - 86" }
-
Nowoczesne rozwiązania informatyczne w elektrotechnice i elektronice = Modern IT Solutions in Electrical Engineering and Electronics Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 295 - 3002017CZYSTY TEKST
Paweł Ptak, Tomasz Prauzner, Nowoczesne rozwiązania informatyczne w elektrotechnice i elektronice = Modern IT Solutions in Electrical Engineering and Electronics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 295 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Ptak, Tomasz Prauzner", title = "Nowoczesne rozwiązania informatyczne w elektrotechnice i elektronice = Modern IT Solutions in Electrical Engineering and Electronics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "295 - 300" }