Agnieszka Wierzchosławska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Quel temps fait-il? : scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym = Quel temps fait-il? : Lessons Plan of French on Weather for Elementary School Children Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 197 - 2012018CZYSTY TEKST
Agnieszka Wierzchosławska, Quel temps fait-il? : scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym = Quel temps fait-il? : Lessons Plan of French on Weather for Elementary School Children , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 197 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wierzchosławska", title = "Quel temps fait-il? : scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym = Quel temps fait-il? : Lessons Plan of French on Weather for Elementary School Children ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "197 - 201" }
-
The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego = The Good Start Method for English – An Equivalent to the Good Start Method in Teaching English Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 211 - 2202018CZYSTY TEKST
Agnieszka Wierzchosławska, The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego = The Good Start Method for English – An Equivalent to the Good Start Method in Teaching English, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wierzchosławska", title = "The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego = The Good Start Method for English – An Equivalent to the Good Start Method in Teaching English", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "211 - 220" }