-
Influence of the social-demographic features on women’s motivation to set up their own business Opublikowano w: Journal of Intercultural Management 2011 / Tom 3 / Numer 2 / s. 259 - 2742011CZYSTY TEKST
Hanna Mizgajska, Dorota Płóciennik, Influence of the social-demographic features on women’s motivation to set up their own business, Journal of Intercultural Management, 2011 / Tom 3 / Numer 2, s. 259 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Mizgajska, Dorota Płóciennik", title = "Influence of the social-demographic features on women’s motivation to set up their own business", journal = "Journal of Intercultural Management", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 2", pages = "259 - 274" }
-
Wpływ cech społeczno-demograficznych na sposób zarządzania firmą przez kobiety i mężczyzn na przykładzie Wielkopolski Opublikowano w: Przedsiębiorczość - Edukacja 2014 / Tom 10 / s. 35 - 462014CZYSTY TEKST
Hanna Mizgajska, Dorota Płóciennik, Wpływ cech społeczno-demograficznych na sposób zarządzania firmą przez kobiety i mężczyzn na przykładzie Wielkopolski, Przedsiębiorczość - Edukacja, 2014 / Tom 10, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Mizgajska, Dorota Płóciennik", title = "Wpływ cech społeczno-demograficznych na sposób zarządzania firmą przez kobiety i mężczyzn na przykładzie Wielkopolski", journal = "Przedsiębiorczość - Edukacja", issue = "2014 / Tom 10", pages = "35 - 46" }
-
Kwalifikacje właścicieli oraz sposób finansowania małych firm rodzinnych i nierodzinnych w Wielkopolsce : podobieństwa i różnice Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (2) / s. 31 - 412014CZYSTY TEKST
Hanna Mizgajska, Kwalifikacje właścicieli oraz sposób finansowania małych firm rodzinnych i nierodzinnych w Wielkopolsce : podobieństwa i różnice, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (2), s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Mizgajska", title = "Kwalifikacje właścicieli oraz sposób finansowania małych firm rodzinnych i nierodzinnych w Wielkopolsce : podobieństwa i różnice", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (2)", pages = "31 - 41" }