Artur Noga-Bogomilski
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Badania marketingowe : od teorii do praktyki", red. Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Gdańsk 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Przegląd Socjologiczny / Sociological Review 2007 / Tom 56 / Numer 1 / s. 265 - 2662007CZYSTY TEKST
Wojciech Jabłoński, Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, "Badania marketingowe : od teorii do praktyki", red. Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Gdańsk 2007 : [recenzja], Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 2007 / Tom 56 / Numer 1, s. 265 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Jabłoński, Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski", title = ""Badania marketingowe : od teorii do praktyki", red. Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Gdańsk 2007 : [recenzja]", journal = "Przegląd Socjologiczny / Sociological Review", issue = "2007 / Tom 56 / Numer 1", pages = "265 - 266" }