Dominika Maison
9 artykuły w 6 czasopismach
-
Badania pretestowe - czyli jak na podstawie badań przewidzieć przyszłą skuteczność reklamy Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2004 / Tom 2 / Numer 2 / s. 7 - 232004CZYSTY TEKST
Dominika Maison, Badania pretestowe - czyli jak na podstawie badań przewidzieć przyszłą skuteczność reklamy, Problemy Zarządzania, 2004 / Tom 2 / Numer 2, s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Maison", title = "Badania pretestowe - czyli jak na podstawie badań przewidzieć przyszłą skuteczność reklamy", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2004 / Tom 2 / Numer 2", pages = "7 - 23" }
-
Płeć konsumenta w marketingu – komunikat z badań internetowych Opublikowano w: Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum 2010 / Tom [18] / Numer 1-4 / s. 13 - 162010CZYSTY TEKST
Ewelina Kitlińska, Dominika Maison, Katarzyna Pawlikowska, Agnieszka Strzałka, Płeć konsumenta w marketingu – komunikat z badań internetowych , Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum, 2010 / Tom [18] / Numer 1-4, s. 13 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Kitlińska, Dominika Maison, Katarzyna Pawlikowska, Agnieszka Strzałka", title = "Płeć konsumenta w marketingu – komunikat z badań internetowych ", journal = "Kobieta i Biznes : akademicko-gospodarcze forum", issue = "2010 / Tom [18] / Numer 1-4", pages = "13 - 16" }
-
Psychologiczne podejście do rozumienia postaw konsumenckich Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2014 / Tom 12 / Numer 1 / s. 18 - 292014CZYSTY TEKST
Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk, Psychologiczne podejście do rozumienia postaw konsumenckich, Problemy Zarządzania, 2014 / Tom 12 / Numer 1, s. 18 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk", title = "Psychologiczne podejście do rozumienia postaw konsumenckich", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2014 / Tom 12 / Numer 1", pages = "18 - 29" }
-
Values and Lifestyle Segmentation of Poles 55+ and It’s Implications for Consumers’ Attitudes and Behaviour Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / s. 78 - 942014CZYSTY TEKST
Dominika Maison, Values and Lifestyle Segmentation of Poles 55+ and It’s Implications for Consumers’ Attitudes and Behaviour, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 78 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Maison", title = "Values and Lifestyle Segmentation of Poles 55+ and It’s Implications for Consumers’ Attitudes and Behaviour", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "78 - 94" }
-
Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW Opublikowano w: Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology 2013 / Numer 4 / s. 86 - 882013CZYSTY TEKST
Agata Gąsiorowska, Dominika Maison, Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 86 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Gąsiorowska, Dominika Maison", title = "Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "86 - 88" }
-
Recenzja książki „Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie?” Opublikowano w: Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology 2014 / Numer 5 / s. 88 - 892014CZYSTY TEKST
Agata Gąsiorowska, Dominika Maison, Recenzja książki „Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie?”, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 88 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Gąsiorowska, Dominika Maison", title = "Recenzja książki „Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie?”", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "88 - 89" }
-
"Jakościowe metosy badań społecznych - podejście aplikacyjne", Dominika Maison, Warszawa 2022 : [recenzja] 2023 / Tom 19 / Numer 1 / s. 118 - 1222023CZYSTY TEKST
Katarzyna Archanowicz-Kudelska, Dominika Maison, "Jakościowe metosy badań społecznych - podejście aplikacyjne", Dominika Maison, Warszawa 2022 : [recenzja] , None, 2023 / Tom 19 / Numer 1, s. 118 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Archanowicz-Kudelska, Dominika Maison", title = ""Jakościowe metosy badań społecznych - podejście aplikacyjne", Dominika Maison, Warszawa 2022 : [recenzja] ", journal = "None", issue = "2023 / Tom 19 / Numer 1", pages = "118 - 122" }
-
"Polki. Spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu, czy obywatelki świata?", Katarzyna Pawlikowska, Dominika Maison, Warszawa 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne 2015 / Numer 13 / s. 130 - 1332015CZYSTY TEKST
Olga Kotowska-Wójcik, Dominika Maison, Katarzyna Pawlikowska, "Polki. Spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu, czy obywatelki świata?", Katarzyna Pawlikowska, Dominika Maison, Warszawa 2014 : [recenzja], Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne, 2015 / Numer 13, s. 130 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Kotowska-Wójcik, Dominika Maison, Katarzyna Pawlikowska", title = ""Polki. Spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu, czy obywatelki świata?", Katarzyna Pawlikowska, Dominika Maison, Warszawa 2014 : [recenzja]", journal = "Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne", issue = "2015 / Numer 13", pages = "130 - 133" }
-
"Badania marketingowe : od teorii do praktyki", red. Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Gdańsk 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Przegląd Socjologiczny / Sociological Review 2007 / Tom 56 / Numer 1 / s. 265 - 2662007CZYSTY TEKST
Wojciech Jabłoński, Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, "Badania marketingowe : od teorii do praktyki", red. Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Gdańsk 2007 : [recenzja], Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 2007 / Tom 56 / Numer 1, s. 265 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Jabłoński, Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski", title = ""Badania marketingowe : od teorii do praktyki", red. Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Gdańsk 2007 : [recenzja]", journal = "Przegląd Socjologiczny / Sociological Review", issue = "2007 / Tom 56 / Numer 1", pages = "265 - 266" }