Agnieszka Kulig
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Spotkanie etyki i filmu w twórczości Krzysztofa Kieślowskiego Opublikowano w: Kwartalnik Filmowy 2000 / Tom 21 / Numer 29-30(89-90) / s. 53 - 582000CZYSTY TEKST
Agnieszka Kulig, Spotkanie etyki i filmu w twórczości Krzysztofa Kieślowskiego , Kwartalnik Filmowy, 2000 / Tom 21 / Numer 29-30(89-90), s. 53 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kulig", title = "Spotkanie etyki i filmu w twórczości Krzysztofa Kieślowskiego ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2000 / Tom 21 / Numer 29-30(89-90)", pages = "53 - 58" }
-
Barwy samotności w tryptyku Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Niebieski, Biały, Czerwony" Opublikowano w: Kwartalnik Filmowy 1998 / Tom 19 / Numer 24(84) / s. 105 - 1101998CZYSTY TEKST
Agnieszka Kulig, Barwy samotności w tryptyku Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Niebieski, Biały, Czerwony" , Kwartalnik Filmowy, 1998 / Tom 19 / Numer 24(84), s. 105 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kulig", title = "Barwy samotności w tryptyku Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Niebieski, Biały, Czerwony" ", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "1998 / Tom 19 / Numer 24(84)", pages = "105 - 110" }
-
Drama «online» jako sposób na aktywne poznawanie lektur w cyfrowym świecie Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2014 / Numer 2(14) / s. 219 - 2302014CZYSTY TEKST
Agnieszka Kulig, Drama «online» jako sposób na aktywne poznawanie lektur w cyfrowym świecie, Postscriptum Polonistyczne, 2014 / Numer 2(14), s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kulig", title = "Drama «online» jako sposób na aktywne poznawanie lektur w cyfrowym świecie", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2014 / Numer 2(14)", pages = "219 - 230" }
-
Diagnozy i perspektywy nauczania literatury i języka polskiego : refleksje po obradach Kongresu Dydaktyki Polonistycznej w Krakowie Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2014 / Numer 1(13) / s. 267 - 2772014CZYSTY TEKST
Agnieszka Kania, Agnieszka Kulig, Diagnozy i perspektywy nauczania literatury i języka polskiego : refleksje po obradach Kongresu Dydaktyki Polonistycznej w Krakowie, Postscriptum Polonistyczne, 2014 / Numer 1(13), s. 267 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kania, Agnieszka Kulig", title = "Diagnozy i perspektywy nauczania literatury i języka polskiego : refleksje po obradach Kongresu Dydaktyki Polonistycznej w Krakowie", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2014 / Numer 1(13)", pages = "267 - 277" }
-
Kompetencje medialne i społeczne a edukacja polonistyczna : refleksje po II Kongresie Polskiej Edukacji Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2014 / Numer 1(13) / s. 279 - 2882014CZYSTY TEKST
Agnieszka Kania, Agnieszka Kulig, Kompetencje medialne i społeczne a edukacja polonistyczna : refleksje po II Kongresie Polskiej Edukacji, Postscriptum Polonistyczne, 2014 / Numer 1(13), s. 279 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kania, Agnieszka Kulig", title = "Kompetencje medialne i społeczne a edukacja polonistyczna : refleksje po II Kongresie Polskiej Edukacji", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2014 / Numer 1(13)", pages = "279 - 288" }