Magdalena Harasimowicz
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Reklama w świecie nowych technologii – przegląd wybranych zagadnień Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 1 / s. 129 - 1392015CZYSTY TEKST
Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska, Reklama w świecie nowych technologii – przegląd wybranych zagadnień, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 1, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Reklama w świecie nowych technologii – przegląd wybranych zagadnień", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 1", pages = "129 - 139" }
-
Product placement w filmie Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 2 / s. 265 - 2752014CZYSTY TEKST
Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska, Product placement w filmie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 2, s. 265 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Product placement w filmie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 2", pages = "265 - 275" }