Katarzyna Walotek-Ściańska
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2014 / Tom 18 / s. 29 - 412014CZYSTY TEKST
Katarzyna Walotek-Ściańska, Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities, Kultura - Media - Teologia, 2014 / Tom 18, s. 29 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2014 / Tom 18", pages = "29 - 41" }
-
Reklama w świecie nowych technologii – przegląd wybranych zagadnień Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 1 / s. 129 - 1392015CZYSTY TEKST
Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska, Reklama w świecie nowych technologii – przegląd wybranych zagadnień, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 1, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Reklama w świecie nowych technologii – przegląd wybranych zagadnień", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 1", pages = "129 - 139" }
-
2012CZYSTY TEKST
Katarzyna Walotek-Ściańska, Spojrzenie Orfeusza, Rocznik Prasoznawczy, 2012 / Tom 6, s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Spojrzenie Orfeusza", journal = "Rocznik Prasoznawczy", issue = "2012 / Tom 6", pages = "131 - 141" }
-
Persuasion Strategies in Polish Advertisements Addressed to Young People = Strategie perswazyjne w polskich reklamach skierowanych do ludzi młodych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 1 / s. 131 - 1462017CZYSTY TEKST
Katarzyna Walotek-Ściańska, Persuasion Strategies in Polish Advertisements Addressed to Young People = Strategie perswazyjne w polskich reklamach skierowanych do ludzi młodych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 1, s. 131 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Persuasion Strategies in Polish Advertisements Addressed to Young People = Strategie perswazyjne w polskich reklamach skierowanych do ludzi młodych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 1", pages = "131 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Walotek-Ściańska, (Ko)media w Katowicach, Rocznik Prasoznawczy, 2013 / Tom 7, s. 134 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "(Ko)media w Katowicach", journal = "Rocznik Prasoznawczy", issue = "2013 / Tom 7", pages = "134 - 135" }
-
Przekonać kobiety : czyli o strategiach perswazyjnych w reklamach kosmetyków Opublikowano w: Rocznik Prasoznawczy 2010 / Tom 4 / s. 141 - 1492010CZYSTY TEKST
Katarzyna Walotek-Ściańska, Przekonać kobiety : czyli o strategiach perswazyjnych w reklamach kosmetyków , Rocznik Prasoznawczy, 2010 / Tom 4, s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Przekonać kobiety : czyli o strategiach perswazyjnych w reklamach kosmetyków ", journal = "Rocznik Prasoznawczy", issue = "2010 / Tom 4", pages = "141 - 149" }
-
Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich = Academic Potential as an Element of Katowice Image Compared to Other Voivodeship Capitals Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 1 / s. 151 - 1712018CZYSTY TEKST
Bartosz Makowiec, Katarzyna Walotek-Ściańska, Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich = Academic Potential as an Element of Katowice Image Compared to Other Voivodeship Capitals , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 1, s. 151 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Makowiec, Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich = Academic Potential as an Element of Katowice Image Compared to Other Voivodeship Capitals ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 1", pages = "151 - 171" }
-
Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów = Living Condition from the Perspective of the People Studying in Katowice with Respect to Selected of the Most Popular among students Polish Voivodeship Cities Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 1 / s. 173 - 1902018CZYSTY TEKST
Bartosz Makowiec, Katarzyna Walotek-Ściańska, Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów = Living Condition from the Perspective of the People Studying in Katowice with Respect to Selected of the Most Popular among students Polish Voivodeship Cities , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 1, s. 173 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Makowiec, Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów = Living Condition from the Perspective of the People Studying in Katowice with Respect to Selected of the Most Popular among students Polish Voivodeship Cities ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 1", pages = "173 - 190" }
-
Product placement w filmie Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 2 / s. 265 - 2752014CZYSTY TEKST
Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska, Product placement w filmie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 2, s. 265 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Harasimowicz, Katarzyna Walotek-Ściańska", title = "Product placement w filmie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 2", pages = "265 - 275" }