Aneta Herbuś
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 1 / s. 64 - 792009CZYSTY TEKST
Aneta Herbuś, Anna Niedzielska, Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 1, s. 64 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Herbuś, Anna Niedzielska", title = "Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 1", pages = "64 - 79" }