Anna Niedzielska
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 1 / s. 64 - 792009CZYSTY TEKST
Aneta Herbuś, Anna Niedzielska, Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 1, s. 64 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Herbuś, Anna Niedzielska", title = "Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 1", pages = "64 - 79" }
-
To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 87 - 942014CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "87 - 94" }
-
Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 93 - 1032015CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "93 - 103" }
-
Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 139 - 1482015CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "139 - 148" }
-
Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 143 - 1522017CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "143 - 152" }
-
Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 327 - 3372016CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "327 - 337" }
-
Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 371 - 3832012CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 371 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "371 - 383" }
-
Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 387 - 3992011CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 387 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "387 - 399" }
-
Bariery rozwoju małych i średnich firm usługowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 9 / s. 565 - 5742007CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Katarzyna Niedzielska-Czyż, Bariery rozwoju małych i średnich firm usługowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 9, s. 565 - 574
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska, Katarzyna Niedzielska-Czyż", title = "Bariery rozwoju małych i średnich firm usługowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 9", pages = "565 - 574" }