-
Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 313 - 3262015CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 313 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "313 - 326" }
-
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 363 - 3752015CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "363 - 375" }