-
Strategie Firm Rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 7 / s. 339 - 3542012CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Piotr Sylwestrzak, Strategie Firm Rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 7, s. 339 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Piotr Sylwestrzak", title = "Strategie Firm Rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 7", pages = "339 - 354" }
-
Sukcesja w aspekcie podsystemu rodziny przedsiębiorstwa rodzinnego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 8 / s. 121 - 1342010CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Sukcesja w aspekcie podsystemu rodziny przedsiębiorstwa rodzinnego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 8, s. 121 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska", title = "Sukcesja w aspekcie podsystemu rodziny przedsiębiorstwa rodzinnego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 8", pages = "121 - 134" }
-
Wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa łódzkiego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 9 / s. 111 - 1312010CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa łódzkiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 9, s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska", title = "Wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa łódzkiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 9", pages = "111 - 131" }
-
Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1) / s. 421 - 4312014CZYSTY TEKST
Katarzyna Staniszewska, Justyna Marjańska, Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1), s. 421 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Staniszewska, Justyna Marjańska", title = "Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (1)", pages = "421 - 431" }
-
Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1) / s. 421 - 4312014CZYSTY TEKST
Katarzyna Staniszewska, Justyna Marjańska, Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1), s. 421 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Staniszewska, Justyna Marjańska", title = "Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (1)", pages = "421 - 431" }
-
Uwarunkowania strategii małych i średnich przedsiębiorstw rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 7 / s. 44 - 572011CZYSTY TEKST
Andrzej Marjański, Justyna Marjańska, Uwarunkowania strategii małych i średnich przedsiębiorstw rodzinnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 7, s. 44 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Marjański, Justyna Marjańska", title = "Uwarunkowania strategii małych i średnich przedsiębiorstw rodzinnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 7", pages = "44 - 57" }