Krzysztof Gołata
3 artykuły w 2 czasopismach
- 
        Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 29 - 582020CZYSTY TEKSTKrzysztof Gołata, Bogdan Sojkin, Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 29 - 58 BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Gołata, Bogdan Sojkin", title = "Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "29 - 58" } 
- 
        Testing Polish Secondary-School Students' Written Social Communication Competence Based on a Timed Composition Task Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2022 / Numer 1(43) / s. 75 - 952022CZYSTY TEKSTKrzysztof Gołata, Testing Polish Secondary-School Students' Written Social Communication Competence Based on a Timed Composition Task , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2022 / Numer 1(43), s. 75 - 95 BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Gołata", title = "Testing Polish Secondary-School Students' Written Social Communication Competence Based on a Timed Composition Task ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2022 / Numer 1(43)", pages = "75 - 95" } 
- 
        Rynek jako czynnik ograniczający wolność słowa Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2006 / Numer 2 / s. 175 - 1812006CZYSTY TEKSTKrzysztof Gołata, Rynek jako czynnik ograniczający wolność słowa, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2006 / Numer 2, s. 175 - 181 BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Gołata", title = "Rynek jako czynnik ograniczający wolność słowa", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2006 / Numer 2", pages = "175 - 181" }