Bogdan Sojkin
19 artykuły w 2 czasopismach
- 
        [Kwartalnik naukowy "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 2(36)2020CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, [Kwartalnik naukowy "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36) BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "[Kwartalnik naukowy "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "" } 
- 
        [Nowy logotyp, okładka oraz strona internetowa kwartalnika] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35)2020CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, [Nowy logotyp, okładka oraz strona internetowa kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35) BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "[Nowy logotyp, okładka oraz strona internetowa kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "" } 
- 
        [W trzydziestym czwartym numerze kwartalnika] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 4(34)2019CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, [W trzydziestym czwartym numerze kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34) BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "[W trzydziestym czwartym numerze kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "" } 
- 
        [W trzydziestym trzecim numerze] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 3(33)2019CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, [W trzydziestym trzecim numerze] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33) BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "[W trzydziestym trzecim numerze] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "" } 
- 
        Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / s. 3 - 152014CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 15 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 15" } 
- 
        Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / s. 3 - 152014CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 15 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Informacyjne uwarunkowania marketingu instytucji naukowo-badawczej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 15" } 
- 
        Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 1(15) / s. 20 - 322015CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 20 - 32 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Uwarunkowania działalności marketingowej instytucji naukowych i badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "20 - 32" } 
- 
        Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 29 - 582020CZYSTY TEKSTKrzysztof Gołata, Bogdan Sojkin, Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 29 - 58 BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Gołata, Bogdan Sojkin", title = "Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "29 - 58" } 
- 
        Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawczą Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 1(27) / s. 37 - 562018CZYSTY TEKSTSylwia Michalak, Bogdan Sojkin, Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawczą , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 37 - 56 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwia Michalak, Bogdan Sojkin", title = "Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawczą ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "37 - 56" } 
- 
        Determinants in the marketing of a research and scientific institution Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 57 - 642012CZYSTY TEKSTJakub Jasiczak, Bogdan Sojkin, Determinants in the marketing of a research and scientific institution, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 57 - 64 BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Jasiczak, Bogdan Sojkin", title = "Determinants in the marketing of a research and scientific institution", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "57 - 64" } 
- 
        Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 57 - 642012CZYSTY TEKSTJakub Jasiczak, Bogdan Sojkin, Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 57 - 64 BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Jasiczak, Bogdan Sojkin", title = "Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "57 - 64" } 
- 
        Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 67 - 902016CZYSTY TEKSTSylwia Michalak, Bogdan Sojkin, Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 67 - 90 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwia Michalak, Bogdan Sojkin", title = "Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "67 - 90" } 
- 
        Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 3(33) / s. 71 - 982019CZYSTY TEKSTSzymon Michalak, Bogdan Sojkin, Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 71 - 98 BIBTEX@Article{ authors = "Szymon Michalak, Bogdan Sojkin", title = "Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "71 - 98" } 
- 
        Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 91 - 1142018CZYSTY TEKSTSylwia Michalak, Bogdan Sojkin, Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 91 - 114 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwia Michalak, Bogdan Sojkin", title = "Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "91 - 114" } 
- 
        Zarządzanie produktem w usługach badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 109 - 1142010CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Zarządzanie produktem w usługach badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 109 - 114 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Zarządzanie produktem w usługach badawczych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "109 - 114" } 
- 
        Wyzwania dla marketingu instytucji naukowych i badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 115 - 1282015CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Wyzwania dla marketingu instytucji naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 115 - 128 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Wyzwania dla marketingu instytucji naukowych i badawczych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "115 - 128" } 
- 
        Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 125 - 1332012CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 125 - 133 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "125 - 133" } 
- 
        Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 213 - 2202012CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 213 - 220 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin", title = "Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "213 - 220" } 
- 
        Wykorzystanie baz danych w marketingu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 487 - 4942004CZYSTY TEKSTBogdan Sojkin, Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Wykorzystanie baz danych w marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 487 - 494 BIBTEX@Article{ authors = "Bogdan Sojkin, Elżbieta Urbanowska-Sojkin", title = "Wykorzystanie baz danych w marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "487 - 494" }