Jakub Jasiczak
3 artykuły w 2 czasopismach
- 
        Determinants in the marketing of a research and scientific institution Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 57 - 642012CZYSTY TEKSTJakub Jasiczak, Bogdan Sojkin, Determinants in the marketing of a research and scientific institution, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 57 - 64 BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Jasiczak, Bogdan Sojkin", title = "Determinants in the marketing of a research and scientific institution", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "57 - 64" } 
- 
        Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 57 - 642012CZYSTY TEKSTJakub Jasiczak, Bogdan Sojkin, Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 57 - 64 BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Jasiczak, Bogdan Sojkin", title = "Determinanty marketingu instytucji naukowo-badawczej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "57 - 64" } 
- 
        Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii) Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 173 - 1802010CZYSTY TEKSTJakub Jasiczak, Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 173 - 180 BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Jasiczak", title = "Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "173 - 180" }