Tomasz Zarębski
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Idee Michela Foucault w badaniach nad edukacją dorosłych i całożyciowym uczeniem się : (na podstawie analizy czterech czasopism naukowych) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 3 (47) / s. 25 - 472009CZYSTY TEKST
Andreas Fejes, Tomasz Zarębski, Idee Michela Foucault w badaniach nad edukacją dorosłych i całożyciowym uczeniem się : (na podstawie analizy czterech czasopism naukowych) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 3 (47), s. 25 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Andreas Fejes, Tomasz Zarębski", title = "Idee Michela Foucault w badaniach nad edukacją dorosłych i całożyciowym uczeniem się : (na podstawie analizy czterech czasopism naukowych) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 3 (47)", pages = "25 - 47" }
-
Koncepcja uniwersalnego projektowania jako próba przezwyciężenia tradycyjnych modeli niepełnosprawności Opublikowano w: Zeszyty Artystyczne 2012 / Numer 22 / s. 41 - 472012CZYSTY TEKST
Marcin Moskalewicz, Tomasz Zarębski, Koncepcja uniwersalnego projektowania jako próba przezwyciężenia tradycyjnych modeli niepełnosprawności , Zeszyty Artystyczne, 2012 / Numer 22, s. 41 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Moskalewicz, Tomasz Zarębski", title = "Koncepcja uniwersalnego projektowania jako próba przezwyciężenia tradycyjnych modeli niepełnosprawności ", journal = "Zeszyty Artystyczne", issue = "2012 / Numer 22", pages = "41 - 47" }
-
Oikologiczny wymiar poezji Margalit Matitiahu Opublikowano w: Zagadnienia Rodzajów Literackich / The Problems of Literary Genres 2015 / Tom 58 / Numer 1(115) / s. 75 - 982015CZYSTY TEKST
Agnieszka August-Zarębska, Tomasz Zarębski, Oikologiczny wymiar poezji Margalit Matitiahu, Zagadnienia Rodzajów Literackich / The Problems of Literary Genres, 2015 / Tom 58 / Numer 1(115), s. 75 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka August-Zarębska, Tomasz Zarębski", title = "Oikologiczny wymiar poezji Margalit Matitiahu", journal = "Zagadnienia Rodzajów Literackich / The Problems of Literary Genres", issue = "2015 / Tom 58 / Numer 1(115)", pages = "75 - 98" }
-
Epistemologiczny status danych zmysłowych i wiedzy bezpośredniej w filozofii George'a Edwarda Moore'a Opublikowano w: Filozofia Nauki 2013 / Tom 21 / Numer 2 / s. 99 - 1162013CZYSTY TEKST
Tomasz Zarębski, Epistemologiczny status danych zmysłowych i wiedzy bezpośredniej w filozofii George'a Edwarda Moore'a , Filozofia Nauki, 2013 / Tom 21 / Numer 2, s. 99 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zarębski", title = "Epistemologiczny status danych zmysłowych i wiedzy bezpośredniej w filozofii George'a Edwarda Moore'a ", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2013 / Tom 21 / Numer 2", pages = "99 - 116" }
-
Problem relatywizmu w filozofii Stephena E. Toulmina Opublikowano w: Filozofia Nauki 2003 / Tom 11 / Numer 3/4 / s. 123 - 1312003CZYSTY TEKST
Tomasz Zarębski, Problem relatywizmu w filozofii Stephena E. Toulmina, Filozofia Nauki, 2003 / Tom 11 / Numer 3/4, s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zarębski", title = "Problem relatywizmu w filozofii Stephena E. Toulmina", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2003 / Tom 11 / Numer 3/4", pages = "123 - 131" }
-
Sztuka - życie - arteterapia Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 2 (90) / s. 131 - 1402021CZYSTY TEKST
Wita Szulc, Agnieszka Szymajda, Tomasz Zarębski, Sztuka - życie - arteterapia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Wita Szulc, Agnieszka Szymajda, Tomasz Zarębski", title = "Sztuka - życie - arteterapia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "131 - 140" }
-
Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykę Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 2 (70) / s. 133 - 1472015CZYSTY TEKST
Tomasz Zarębski, Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykę , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 133 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zarębski", title = "Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykę ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "133 - 147" }
-
Problem dwóch kultur w ponowoczesnej codzienności Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 405 - 4142003CZYSTY TEKST
Tomasz Zarębski, Problem dwóch kultur w ponowoczesnej codzienności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 405 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zarębski", title = "Problem dwóch kultur w ponowoczesnej codzienności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "405 - 414" }