-
Integracja działań przedsiębiorstw sfery MSP w procesach podnoszenia innowacyjności i zdolności konkurowania Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 497 - 5102011CZYSTY TEKST
Bogdan Wierzbiński, Integracja działań przedsiębiorstw sfery MSP w procesach podnoszenia innowacyjności i zdolności konkurowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 497 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Wierzbiński", title = "Integracja działań przedsiębiorstw sfery MSP w procesach podnoszenia innowacyjności i zdolności konkurowania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "497 - 510" }
-
Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 261 - 2712010CZYSTY TEKST
Bogdan Wierzbiński, Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 261 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Wierzbiński", title = "Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "261 - 271" }
-
Znaczenie informacji marketingowej w kontekście budowy relacji i podniesienia konkurencyjności kanału marketingowego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 137 - 1452010CZYSTY TEKST
Bogdan Wierzbiński, Znaczenie informacji marketingowej w kontekście budowy relacji i podniesienia konkurencyjności kanału marketingowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Wierzbiński", title = "Znaczenie informacji marketingowej w kontekście budowy relacji i podniesienia konkurencyjności kanału marketingowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "137 - 145" }