Jolanta Zwiernik
7 artykuły w 2 czasopismach
-
Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 1 (81) / s. 25 - 412018CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "25 - 41" }
-
Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 1 (77) / s. 61 - 742017CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "61 - 74" }
-
Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 1 (69) / s. 81 - 1032015CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 81 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "81 - 103" }
-
Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica 2018 / Numer 31 / s. 91 - 1012018CZYSTY TEKST
Wiktor Figiel, Andrzej Krajna, Katarzyna Kuczyńska, Elżbieta Małkiewicz, Wojciech Ostrowski, Krystian Piątek, Aldona Pobojewska, Maria Reut, Sebastian Wachowiak, Paweł Wróblewski, Jolanta Zwiernik, Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Figiel, Andrzej Krajna, Katarzyna Kuczyńska, Elżbieta Małkiewicz, Wojciech Ostrowski, Krystian Piątek, Aldona Pobojewska, Maria Reut, Sebastian Wachowiak, Paweł Wróblewski, Jolanta Zwiernik", title = "Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "91 - 101" }
-
"Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 3 (87) / s. 113 - 1182019CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Jolanta Zwiernik, "Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 113 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus, Jolanta Zwiernik", title = ""Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "113 - 118" }
-
Rytuały przejścia ze sfery prywatnej w sferę publiczną dzieci przedszkolnych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 1 (29) / s. 115 - 1212005CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Rytuały przejścia ze sfery prywatnej w sferę publiczną dzieci przedszkolnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Rytuały przejścia ze sfery prywatnej w sferę publiczną dzieci przedszkolnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "115 - 121" }
-
Dziecięca codzienność wobec magicznego świata konsumpcji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 267 - 2772003CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Dziecięca codzienność wobec magicznego świata konsumpcji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 267 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Dziecięca codzienność wobec magicznego świata konsumpcji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "267 - 277" }