-
Klient jako wartość napędzająca biznes Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 91 - 1042013CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Klient jako wartość napędzająca biznes , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 91 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Klient jako wartość napędzająca biznes ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "91 - 104" }
-
Ogólna charakterystyka badanej zbiorowości Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1986 / Numer 63 / s. 271 - 2751986CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Ogólna charakterystyka badanej zbiorowości, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1986 / Numer 63, s. 271 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Ogólna charakterystyka badanej zbiorowości", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1986 / Numer 63", pages = "271 - 275" }
-
Dostępność produktu a satysfakcja klienta Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 79 - 902013CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Dostępność produktu a satysfakcja klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Dostępność produktu a satysfakcja klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "79 - 90" }
-
Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2004 / Tom 5 / Numer 1 / s. 167 - 1742004CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004 / Tom 5 / Numer 1, s. 167 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2004 / Tom 5 / Numer 1", pages = "167 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Słowo wstępne, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 1999 / Tom 1 / Numer 5, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Słowo wstępne", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "1999 / Tom 1 / Numer 5", pages = "5" }
-
JIT - niezawodny system zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2007 / Tom 8 / Numer 1 / s. 155 - 1602007CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, JIT - niezawodny system zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2007 / Tom 8 / Numer 1, s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "JIT - niezawodny system zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2007 / Tom 8 / Numer 1", pages = "155 - 160" }
-
Ogólna charakterystyka badanej zbiorowości i przedsiębiorstw Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1987 / Numer 66 / s. 167 - 1711987CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Ogólna charakterystyka badanej zbiorowości i przedsiębiorstw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1987 / Numer 66, s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Ogólna charakterystyka badanej zbiorowości i przedsiębiorstw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1987 / Numer 66", pages = "167 - 171" }
-
Niektóre problemy zatrudnienia w rolnictwie krajów świata arabskiego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 100 / s. 125 - 1381990CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Niektóre problemy zatrudnienia w rolnictwie krajów świata arabskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 100, s. 125 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Niektóre problemy zatrudnienia w rolnictwie krajów świata arabskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 100", pages = "125 - 138" }
-
Znaczenie analizy otoczenia w strategicznym planowaniu przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 1999 / Tom 1 / Numer 3 / s. 7 - 151999CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Znaczenie analizy otoczenia w strategicznym planowaniu przedsiębiorstwa, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 1999 / Tom 1 / Numer 3, s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Znaczenie analizy otoczenia w strategicznym planowaniu przedsiębiorstwa", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "1999 / Tom 1 / Numer 3", pages = "7 - 15" }
-
2013CZYSTY TEKST
Roman Patora, Muzahim Al-Noorachi, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Patora, Muzahim Al-Noorachi", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
Świat islamu a rola reklamy w komunikacji rynkowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2005 / Tom 6 / Numer 1 / s. 25 - 342005CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Świat islamu a rola reklamy w komunikacji rynkowej przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2005 / Tom 6 / Numer 1, s. 25 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Świat islamu a rola reklamy w komunikacji rynkowej przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2005 / Tom 6 / Numer 1", pages = "25 - 34" }
-
Nowe spojrzenie na marketing - czyli zarządzanie popytem na rynku Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2006 / Tom 7 / Numer 2 / s. 75 - 832006CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Nowe spojrzenie na marketing - czyli zarządzanie popytem na rynku, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2006 / Tom 7 / Numer 2, s. 75 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Nowe spojrzenie na marketing - czyli zarządzanie popytem na rynku", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2006 / Tom 7 / Numer 2", pages = "75 - 83" }
-
Analiza jakościowa rynku jako element oceny sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2003 / Tom 4 / Numer 2 / s. 89 - 1022003CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Analiza jakościowa rynku jako element oceny sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Analiza jakościowa rynku jako element oceny sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "89 - 102" }
-
Marketing globalny a analiza otoczenia Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2005 / Tom 6 / Numer 1 / s. 9 - 232005CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Marketing globalny a analiza otoczenia, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2005 / Tom 6 / Numer 1, s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Marketing globalny a analiza otoczenia", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2005 / Tom 6 / Numer 1", pages = "9 - 23" }
-
Niektóre strategie determinujące satysfakcję klienta Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 4 / s. 249 - 2652013CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Niektóre strategie determinujące satysfakcję klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 4, s. 249 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Niektóre strategie determinujące satysfakcję klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 4", pages = "249 - 265" }