Aneta Lipińska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2012 / Numer 4 / s. 12 - 252012CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska", title = "Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "12 - 25" }
-
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2012 / Numer 4 / s. 12 - 252012CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska", title = "Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "12 - 25" }