Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
8 artykuły w 5 czasopismach
-
Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 11 - 232012CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "11 - 23" }
-
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2012 / Numer 4 / s. 12 - 252012CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska", title = "Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "12 - 25" }
-
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2012 / Numer 4 / s. 12 - 252012CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 4, s. 12 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska", title = "Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 4", pages = "12 - 25" }
-
Perspektywa wykorzystania pozycjonowania w kształtowaniu wizerunku miasta Opublikowano w: Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie 2008 / Numer 4 / s. 107 - 1182008CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Perspektywa wykorzystania pozycjonowania w kształtowaniu wizerunku miasta , Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, 2008 / Numer 4, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Perspektywa wykorzystania pozycjonowania w kształtowaniu wizerunku miasta ", journal = "Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie", issue = "2008 / Numer 4", pages = "107 - 118" }
-
Advertising in digital games targeted to children Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 109 - 1172016CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Advertising in digital games targeted to children, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Advertising in digital games targeted to children", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "109 - 117" }
-
Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 109 - 1202015CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 109 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "109 - 120" }
-
Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 187 - 1942010CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 187 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "187 - 194" }
-
Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 443 - 4552011CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 443 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "443 - 455" }