-
Studiowanie jako fundament kapitału kulturowego Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2008 / Numer 1 (18) / s. 67 - 802008CZYSTY TEKST
Ilona Kość, Studiowanie jako fundament kapitału kulturowego, Edukacja Humanistyczna, 2008 / Numer 1 (18), s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Kość", title = "Studiowanie jako fundament kapitału kulturowego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2008 / Numer 1 (18)", pages = "67 - 80" }
-
Zaniedbany obszar demokratyzacji polskiej oświaty - edukacja przedszkolna Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2006 / Numer 2 (15) / s. 182 - 1942006CZYSTY TEKST
Ilona Kość, Zaniedbany obszar demokratyzacji polskiej oświaty - edukacja przedszkolna , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 182 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Kość", title = "Zaniedbany obszar demokratyzacji polskiej oświaty - edukacja przedszkolna ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "182 - 194" }
-
Egalitaryzm w oświacie (nadal) warunkowany miejscem zamieszkania Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2003 / Numer 1-2 (8-9) / s. 121 - 1302003CZYSTY TEKST
Ilona Kość, Egalitaryzm w oświacie (nadal) warunkowany miejscem zamieszkania, Edukacja Humanistyczna, 2003 / Numer 1-2 (8-9), s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Kość", title = "Egalitaryzm w oświacie (nadal) warunkowany miejscem zamieszkania", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2003 / Numer 1-2 (8-9)", pages = "121 - 130" }
-
"Edukacja akademicka wobec prawdy", Anna Murawska, Ilona Kość, Szczecin 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2011 / Numer 1 / s. 117 - 1282011CZYSTY TEKST
Anna Murawska, Ilona Kość, Lucyna Dziaczkowska, "Edukacja akademicka wobec prawdy", Anna Murawska, Ilona Kość, Szczecin 2010 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 117 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Murawska, Ilona Kość, Lucyna Dziaczkowska", title = ""Edukacja akademicka wobec prawdy", Anna Murawska, Ilona Kość, Szczecin 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "117 - 128" }