Aleksandra Seklecka
12 artykuły w 6 czasopismach
-
Rola sondaży w polskiej kampanii prezydenckiej w 2010 roku Opublikowano w: Studia Wyborcze / Electoral Studies 2010 / Numer 10 / s. 27 - 462010CZYSTY TEKST
Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Rola sondaży w polskiej kampanii prezydenckiej w 2010 roku, Studia Wyborcze / Electoral Studies, 2010 / Numer 10, s. 27 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka", title = "Rola sondaży w polskiej kampanii prezydenckiej w 2010 roku", journal = "Studia Wyborcze / Electoral Studies", issue = "2010 / Numer 10", pages = "27 - 46" }
-
„Wybory do Parlamentu Europejskiego: prawne, polityczne i społeczne aspekty wyborów“, red. Andrzej Sokala, Bartłomiej Michalak, Anna Frydrych, Radosław Zych, Toruń 2010 ; „Wybory do Parlamentu Europejskiego: media i marketing polotyczny“, red. Marek Jeziorański, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Toruń 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Wyborcze / Electoral Studies 2011 / Numer 11 / s. 99 - 1112011CZYSTY TEKST
Ryszard Chruściak, Anna Frydrych, Marek Jeziorański, Bartłomiej Michalak, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Andrzej Sokala, Radosław Zych, „Wybory do Parlamentu Europejskiego: prawne, polityczne i społeczne aspekty wyborów“, red. Andrzej Sokala, Bartłomiej Michalak, Anna Frydrych, Radosław Zych, Toruń 2010 ; „Wybory do Parlamentu Europejskiego: media i marketing polotyczny“, red. Marek Jeziorański, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Toruń 2010 : [recenzja] , Studia Wyborcze / Electoral Studies, 2011 / Numer 11, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Chruściak, Anna Frydrych, Marek Jeziorański, Bartłomiej Michalak, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Andrzej Sokala, Radosław Zych", title = "„Wybory do Parlamentu Europejskiego: prawne, polityczne i społeczne aspekty wyborów“, red. Andrzej Sokala, Bartłomiej Michalak, Anna Frydrych, Radosław Zych, Toruń 2010 ; „Wybory do Parlamentu Europejskiego: media i marketing polotyczny“, red. Marek Jeziorański, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Toruń 2010 : [recenzja] ", journal = "Studia Wyborcze / Electoral Studies", issue = "2011 / Numer 11", pages = "99 - 111" }
-
"Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2013 / Tom 7 / s. 122 - 1242013CZYSTY TEKST
Katarzyna Miętkiewicz, Aleksandra Seklecka, "Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja], Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2013 / Tom 7, s. 122 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Miętkiewicz, Aleksandra Seklecka", title = ""Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku", Aleksandra Seklecka, Toruń 2011 : [recenzja]", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2013 / Tom 7", pages = "122 - 124" }
-
Telewizyjna prezentacja politycznej oferty LiD w wyborach parlamentarnych 2007 roku Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2008 / Tom 19 / s. 127 - 1392008CZYSTY TEKST
Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka, Telewizyjna prezentacja politycznej oferty LiD w wyborach parlamentarnych 2007 roku, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2008 / Tom 19, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka", title = "Telewizyjna prezentacja politycznej oferty LiD w wyborach parlamentarnych 2007 roku", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2008 / Tom 19", pages = "127 - 139" }
-
„Alternatywne światy”, czyli różnice w relacjonowaniu wydarzeń w „Faktach” TVN i „Wiadomościach” TVP Opublikowano w: Political Preferences 2017 / Numer 16 / s. 131 - 1522017CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, „Alternatywne światy”, czyli różnice w relacjonowaniu wydarzeń w „Faktach” TVN i „Wiadomościach” TVP, Political Preferences, 2017 / Numer 16, s. 131 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "„Alternatywne światy”, czyli różnice w relacjonowaniu wydarzeń w „Faktach” TVN i „Wiadomościach” TVP", journal = "Political Preferences", issue = "2017 / Numer 16", pages = "131 - 152" }
-
The picture(s) of campaign : the 2011 electoral campaign in major news bulletins Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2013 / Tom 4 / s. 153 - 1672013CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, The picture(s) of campaign : the 2011 electoral campaign in major news bulletins, Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2013 / Tom 4, s. 153 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "The picture(s) of campaign : the 2011 electoral campaign in major news bulletins", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2013 / Tom 4", pages = "153 - 167" }
-
Metaforma w telewizyjnych audycjach informacyjnych : przykład kampanii prezydenckiej z 2015 roku = Metaphor on news bulletins based on the example of presidential campaign in 2015 Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2017 / Tom 53 / s. 169 - 1842017CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, Metaforma w telewizyjnych audycjach informacyjnych : przykład kampanii prezydenckiej z 2015 roku = Metaphor on news bulletins based on the example of presidential campaign in 2015, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2017 / Tom 53, s. 169 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "Metaforma w telewizyjnych audycjach informacyjnych : przykład kampanii prezydenckiej z 2015 roku = Metaphor on news bulletins based on the example of presidential campaign in 2015", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2017 / Tom 53", pages = "169 - 184" }
-
"Nowe media we współczesnym społeczeństwie", red. Marek Jeziński, Aleksandra Seklecka, Łukasz Wójtowski, Toruń 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Rocznik Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu 2012 / Tom 3 / s. 180 - 1842012CZYSTY TEKST
Artur Jabłoński, Marek Jeziński, Aleksandra Seklecka, Łukasz Wójtowski, "Nowe media we współczesnym społeczeństwie", red. Marek Jeziński, Aleksandra Seklecka, Łukasz Wójtowski, Toruń 2011 : [recenzja] , Rocznik Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, 2012 / Tom 3, s. 180 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Jabłoński, Marek Jeziński, Aleksandra Seklecka, Łukasz Wójtowski", title = ""Nowe media we współczesnym społeczeństwie", red. Marek Jeziński, Aleksandra Seklecka, Łukasz Wójtowski, Toruń 2011 : [recenzja] ", journal = "Rocznik Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu", issue = "2012 / Tom 3", pages = "180 - 184" }
-
Ogólnopolska konferencja naukowa "Nowe media - stan obecny i możliwości rozwoju" (Toruń, 9-11 kwietnia 2008 r.) Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2008 / Tom 20 / s. 201 - 2032008CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, Ogólnopolska konferencja naukowa "Nowe media - stan obecny i możliwości rozwoju" (Toruń, 9-11 kwietnia 2008 r.), Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2008 / Tom 20, s. 201 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "Ogólnopolska konferencja naukowa "Nowe media - stan obecny i możliwości rozwoju" (Toruń, 9-11 kwietnia 2008 r.)", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2008 / Tom 20", pages = "201 - 203" }
-
Rytuał medialny jako przykład uniformizacji przekazu informacji Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2014 / Tom 41 / s. 249 - 2652014CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, Rytuał medialny jako przykład uniformizacji przekazu informacji, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2014 / Tom 41, s. 249 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "Rytuał medialny jako przykład uniformizacji przekazu informacji", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2014 / Tom 41", pages = "249 - 265" }
-
Commercialization of the Media – TVP Case Opublikowano w: Polish Political Science Yearbook 2012 / Tom 41 / s. 461 - 4712012CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, Commercialization of the Media – TVP Case , Polish Political Science Yearbook, 2012 / Tom 41, s. 461 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "Commercialization of the Media – TVP Case ", journal = "Polish Political Science Yearbook", issue = "2012 / Tom 41", pages = "461 - 471" }
-
Commercialization of the Media – TVP Case Opublikowano w: Polish Political Science Yearbook 2012 / Tom 41 / s. 461 - 4712012CZYSTY TEKST
Aleksandra Seklecka, Commercialization of the Media – TVP Case , Polish Political Science Yearbook, 2012 / Tom 41, s. 461 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Seklecka", title = "Commercialization of the Media – TVP Case ", journal = "Polish Political Science Yearbook", issue = "2012 / Tom 41", pages = "461 - 471" }