Barbara Jacennik
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Bariery w komunikacji interpersonalnej : wprowadzenie Opublikowano w: Studia Psychologica 2013 / Numer 13 (2) / s. 5 - 62013CZYSTY TEKST
Barbara Jacennik, Bariery w komunikacji interpersonalnej : wprowadzenie, Studia Psychologica, 2013 / Numer 13 (2), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jacennik", title = "Bariery w komunikacji interpersonalnej : wprowadzenie", journal = "Studia Psychologica", issue = "2013 / Numer 13 (2)", pages = "5 - 6" }
-
Komunikowanie przejawów depresji w rozmowach klientów aptek z farmaceutami Opublikowano w: Studia Psychologica 2013 / Numer 13 (2) / s. 45 - 542013CZYSTY TEKST
Barbara Jacennik, Magdalena Twardziak, Komunikowanie przejawów depresji w rozmowach klientów aptek z farmaceutami, Studia Psychologica, 2013 / Numer 13 (2), s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jacennik, Magdalena Twardziak", title = "Komunikowanie przejawów depresji w rozmowach klientów aptek z farmaceutami", journal = "Studia Psychologica", issue = "2013 / Numer 13 (2)", pages = "45 - 54" }
-
Demarketing wyrobów tytoniowych a kształtowanie zachowań konsumenckich Opublikowano w: Contemporary Economics 2008 / Tom 2 / Numer 1 / s. 99 - 1092008CZYSTY TEKST
Barbara Jacennik, Demarketing wyrobów tytoniowych a kształtowanie zachowań konsumenckich , Contemporary Economics, 2008 / Tom 2 / Numer 1, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jacennik", title = "Demarketing wyrobów tytoniowych a kształtowanie zachowań konsumenckich ", journal = "Contemporary Economics", issue = "2008 / Tom 2 / Numer 1", pages = "99 - 109" }