Iwona Olejnik
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Skuteczność komunikacji marketingowej : problemy weryfikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 130 - 1362007CZYSTY TEKST
Iwona Olejnik, Skuteczność komunikacji marketingowej : problemy weryfikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 130 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Olejnik", title = "Skuteczność komunikacji marketingowej : problemy weryfikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "130 - 136" }
-
Online Communities and Online Activities of Politicians – Opinions of Internet Users Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2015 / Numer 3 / s. 183 - 2012015CZYSTY TEKST
Jakub Jakubowski, Iwona Olejnik, Online Communities and Online Activities of Politicians – Opinions of Internet Users, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2015 / Numer 3, s. 183 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Jakubowski, Iwona Olejnik", title = "Online Communities and Online Activities of Politicians – Opinions of Internet Users", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2015 / Numer 3", pages = "183 - 201" }
-
Aktywne formy spędzania wolnego czasu przez emerytów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 78 / s. 313 - 3252011CZYSTY TEKST
Iwona Olejnik, Aktywne formy spędzania wolnego czasu przez emerytów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 78, s. 313 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Olejnik", title = "Aktywne formy spędzania wolnego czasu przez emerytów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 78", pages = "313 - 325" }