Jarosław Woźniczka
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing a technologia : szanse i zagrożenia Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 439 - 4462004CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Jarosław Woźniczka, Sylwia Wrona, Marketing a technologia : szanse i zagrożenia, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 439 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak, Jarosław Woźniczka, Sylwia Wrona", title = "Marketing a technologia : szanse i zagrożenia", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "439 - 446" }
-
"Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 485 - 4882015CZYSTY TEKST
Monika Hajdas, Witold Kowal, Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka, "Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja], Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 485 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Hajdas, Witold Kowal, Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka", title = ""Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "485 - 488" }